Subject: FW: Tammiku 50403:001:0082
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 19 Nov 2024 14:05:14 +0200

Palun reg

From: Karl-Johannes Kadak <[email-masked]>
Sent: Tuesday, November 19, 2024 2:03 PM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Subject: Tammiku 50403:001:0082

Tere

Tänan Teid meeldiva vestluse eest.

Lisan manusena esialgse plaani, mis kujutab kinnistu kruntideks jagamist. 
Joonisel on iga tüki tee-äärseks servaks ca 77 m ehk kogupikkus jagatud 3ks. 
Teoorias saaks iga nii tüki suuruseks ca 1,78 ha (praegu jäid joonisel pisut 
erinevad suurused).

Lugupidamisega

-- 

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4yWYI1BqNijUwgZNgqC0ILlKO73hZS3e4Z5dzOJrvMr5rgePSFxHJaRarG-qYqR9uXwEGD6hag>

Karl-Johannes Kadak

Apell Kinnisvara OÜ

Tel: +372 56604420

E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

  <https://email-signature-image.com/signature.gif?u=474275&e=684375632&v=b13fbce5c6a931a78c6edd69e668eab9ef9fd67fc05a9a866734f360375d6313>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.